Monday 13 June 2011

Loc lipsa

Somn,oboseala..imi veghez somnul, incerc sa visez constient .Don’t get me wrong, e doar o perioada ciudata...Ma uit la mine si nu prea sunt eu
E plictiseala si scenariill mele cu norii,pasarile,curcubee si casute de turta dulce sunt traite de altcineva,in timp ce eu nu fac nimic. Si nici drepturi de autor nu cred ca am
Intr-un alt scenariu,mai trist, sunt in starea asta pentru ca oamenii sunt ursuleti de plus, care lipsesc de la petrecere pentru ca se prostitueaza pe rafuturile magazinelor de jucarii in perioada reducerilor. Imi plac pentru ca intr-un mod abstract imi ridica respectu de sine…lipsesc de la petrecerile vietii ca sa se vanda,ca sa realizeze ceva, hell knows what. Aseamanare izbitoare intre ei: nasturi in loc de ochi,privire de plastic, umplutura de vatelina. Ce nu imi place, este ca pe rand, toti in jurul meu se transforma in "ursuleti"

Pot sa aleg sa (nu) fiu om? Eu vreau trairi care fac dragoste cu ratiunea, nu o ratiune care se masturbeaza intru egoism si implinirea nevoilor materiale.


Visez

…Visez pe dracu!...Loc lipsa

0 comments: